dostawy, zwroty i płatności

By ułatwić Wam znalezienie wszystkich istotnych informacji związanych z realizacją zamówień, przygotowaliśmy ten zbiór, w którym opowiadamy co i jak. Znajdziesz tutaj m.in. informacje dotyczące przesyłek, którymi wysyłamy złożone u nas zamówienia, sposobu w jaki można je opłacić oraz tego, co zrobić, jeśli z jakiegoś powodu chciał_a_byś dokonać zwrotu. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, sprawdź FAQ lub skontaktuj się z nami.

dostawy

Ubrania dostępne w naszym sklepie szyte są dopiero po złożeniu zamówienia przez Klienta. Działamy w ten sposób, by do minimum ograniczyć nadprodukcję, w związku z czym czas realizacji zamówienia to do 14 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamowienia może ulec zmianie. Poinformujemy Cię o tym mailowo. Dostarczamy zamówienia na terenie Polski oraz Unii Europejskiej.

Korzystamy z przewoźników Inpost i DPD, cennik dostawy wygląda następująco:

Inpost Paczkomaty 24

Koszt dostawy przesyłek krajowych wynosi 9zł, przy zamówieniach powyżej 100zł wysyłka jest darmowa.

Kurier DPD

Koszt dostawy przesyłek krajowych wynosi 15zł, przy zamówieniach powyżej 100 zł wysyłka jest darmowa.

zwroty i reklamacje

W przypadku, gdy produkt zamówiony w naszym sklepie nie sprostał Twoim oczekiwaniom lub rozmiar/krój nie pasuje na Twoją sylwetkę, masz możliwość darmowego zwrotu do 30 dni od dnia wysłania przesyłki. Wyjątkiem są bielizna oraz ubrania personalizowane, które nie podlegają zwrotom lub wymianom.

W momencie otrzymania zwrotu, jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania paczki.

Jak wygląda proces zwrotu?

  1. Informujesz nas mailowo o chęci zwrotu zamówienia. Pamiętaj, by w treści maila podać numer zamówienia oraz numer konta, na który zwrócimy Ci pieniądze. Nieustannie staramy się rozwijać nasze produkty i obsługę, dlatego będziemy wdzięczni jeśli w wiadomości podasz powód zwrotu.
  2. Następnie wchodzisz na stronę www.szybkiezwroty.pl, gdzie z listy dostępnych sklepów wybierasz vvidoki.
  3. Wypełniasz formularz znajdujący się na stronie, który umożliwi Ci wygenerowanie etykiety wysyłkowej.
  4. W najbliższym paczkomacie umieszczasz paczkę z etykietą, skąd odbiera go kurier i dostarcza do naszej pracowni.
  5. W ciągu 14 dni roboczych zwrócimy pieniądze na podany przez Ciebie numer konta.

Szczegółowe zasady zwrotów znajdziesz w 8§ regulaminu naszego sklepu. Pamiętaj, że na każdym etapie procesu zwrotu jesteśmy do Twojej dyspozycji. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 725 323 526, bądź mailowo, wysyłając wiadomość na adres kontakt@vvidoki.pl.

płatności

Zamówienia złożone w naszym sklepie w wygodny sposób opłacisz za pomocą PayPala oraz bramki płatniczej Przelewy24, która udostępnia płatności za pośrednictwem najpopularniejszych polskich banków. Umożliwiamy także opłacenie zamówienia za pomocą tradycyjnego przelewu, numer konta oraz dane znajdziesz poniżej.

92 1140 2004 0000 3902 7072 6430
Dominika Kolmasiak