Zwroty i reklamacje

W przypadku, gdy produkt zamówiony w naszym sklepie nie sprostał Twoim oczekiwaniom lub rozmiar/krój nie pasuje na Twoją sylwetkę, masz możliwość darmowego zwrotu do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. Wyjątkiem są bielizna oraz ubrania personalizowane, które nie podlegają zwrotom lub wymianom.

W momencie otrzymania paczki ze zwrotem, jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy w przeciągu 14 dni roboczych.

Jak wygląda proces zwrotu?

  1. Informujesz nas mailowo o chęci zwrotu zamówienia. Pamiętaj, by w treści maila podać numer zamówienia oraz numer konta, na który zwrócimy Ci pieniądze. Nieustannie staramy się rozwijać nasze produkty i obsługę, dlatego będziemy wdzięczni jeśli w wiadomości podasz powód zwrotu.
  2. Następnie wchodzisz na stronę www.szybkiezwroty.pl, gdzie z listy dostępnych sklepów wybierasz vvidoki.
  3. Wypełniasz formularz znajdujący się na stronie, który umożliwi Ci wygenerowanie etykiety wysyłkowej.
  4. W najbliższym paczkomacie umieszczasz paczkę z etykietą, skąd odbiera go kurier i dostarcza do naszej pracowni.
  5. Po otrzymaniu w ciągu 14 dni roboczych pieniądze w przeciągu na podany przez Ciebie numer konta.

Szczegółowe zasady zwrotów znajdziesz w 8§ regulaminu naszego sklepu.

Pamiętaj, że na każdym etapie procesu zwrotu jesteśmy do Twojej dyspozycji. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, dzwoniąc pod numer 725 323 526, bądź mailowo, wysyłając wiadomość na adres vvidoki@gmail.com.