Zwróć lub wymień produkt za darmo w ciągu 30 dni

Szukaj

vvidoki

vvidoki, 16 styczeń 2020
vvidoki

vvidoki to transparentna marka odzieżowa działająca w nurcie slow fashion i mody odpowiedzialnej. Celem marki jest edukacja i popularyzacja gospodarki cyrkularnej odzieży i nie tylko.

Za priorytet przyjęliśmy szeroko zakrojoną edukację na temat przemysłu tekstylnego oraz działań mających ograniczyć zjawiska takie jak fast fashion i nadprodukcja odzieży. Przetwarzanie odpadów tekstylnych oraz świadoma i odpowiedzialna konsumpcja to rzeczy, na które kładziemy wielki nacisk. Nie będziemy przekonywać, nakłaniać ani indoktrynować. Chcemy tylko informować. Dla nas liczą się tylko fakty i stan rzeczywisty zjawisk dotyczących każdego kto zakłada na siebie ubrania oraz tego kto je produkuje.

vvidoki to nowa marka, która zrodziła się z potrzeby opowiedzenia szerszemu gronu ludzi o tym jak działa i z jakich źródeł korzysta przemysł tekstylny na świecie. Wyjaśnienia w przystępny sposób wszystkim zainteresowanym jaka jest kondycja rynku tekstylnego i kim tak naprawdę są, oraz jaki mają wpływ gospodarczy i społeczny wielcy producenci odzieży na całym świecie. Naszym zadaniem jest ukazanie prawdy popartej badaniami niezależnych instytucji i własnych obserwacji o tym jaki ten przemysł jest i co oferuje. Zainteresowanie tym tematem jest w naszym przypadku uzasadnione i na tyle ważne, ponieważ chyba każdy na świecie, kto nosi ubrania korzysta z produktów tych „wielkich” i jest społecznością czynnie biorącą udział w budowie tego ogromnego rynku. Mam nadzieję, że każdy kto przeczyta chociaż jeden artykuł poszerzy swoją wiedzę na temat pochodzenia i wykonania swoich ubrań oraz zrozumie mechanizmy rządzące organizacją ich produkcji, jak i to kto jest odpowiedzialny za to co nosimy na co dzień. Nie obejdzie się też bez tematów trochę luźniejszych i traktujących o sprawach codziennych bo przecież nie samym przemysłem tekstylnym człowiek żyje. Tak szczerze to nawet będzie tego sporo, ale zawsze osią rozważań będzie przemysł tekstylny i szeroko pojęty termin – slow fashion oraz gospodarka cyrkularna.

Nie jestem dziennikarzem ani copywriterem, ale mimo to będę bardzo starać się o najwyższą jakość tekstów pod względem składniowym i poprawności językowej, oraz o to żeby lektura tekstów bardziej zachęcała do zastanowienia się nad pewnymi zjawiskami i wydarzeniami, a nie powodowała opadanie powiek i ziewanie.

Wpisy będą ukazywać się raz w tygodniu i będziemy o tym informować w naszych social mediach. Trzymajcie się!

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów